Tænkepause nummer 100: JYSK

7. juni udkommer Tænkepause nummer 100: JYSK, skrevet af Inger Schoonderbeek Hansen. Udgivelsen markeres med en række arrangementer i de kommende uger.

Foto: Aarhus Teater

Tænkepause nummer 100, JYSK, udkommer den 7. juni på Aarhus Universitetsforlag, og er skrevet af Peter Skautrup Centrets egen Inger Schoonderbeek Hansen. Udgivelsen fejres med en række arrangementer i de kommende uger:

2. juni: Bogtorsdage

Torsdag den 2. juni kl. 16-17 fejrer Aarhus Universitetsforlag juni måneds nye udgivelser i Bibliotekshaven på Det Kgl. Bibliotek, Victor Albecks Vej 1, i Aarhus. Det sker med bobler og snacks. Arrangementet er gratis og åbent for alle interesserede.

7. juni: Tænkepauser Live på Nørrebro Teater

Den 7. juni kl. 19-21 kan du opleve Tænkepauser Live på Nørrebro Teater med Sebastian Dorset som vært. Inger Schoonderbeek Hansen præsenterer Tænkepause nummer 100, JYSK, i samarbejde med instruktør Nicolei Faber og dramatiker og skuespiller Mette K. Madsen. Forfatter Svend Åge Madsen præsenterer også Tænkepause nummer 0, Vortsted, sammen med dramatiker og instruktør Niels Erling og skuespillerne Marie Dalsgaard og Niels Skovgaard Andersen. Du kan læse mere om arrangementet og købe billetter her.

9. juni: Tænkepauser Live på Odense Teater

Tænkepauser Live gæster Odense Teaters Store Scene den 9. juni kl. 19.30-21.30. Mere om arrangementet samt billetter kan findes her.

11. juni: Tænkepauser Live til Sandbjergmødet

Oplev Tænkepauser Live til Sandbjergmødet, arrangeret af Sønderborg Folkeuniversitet, på Sandbjerg Gods den 11. juni kl. 11. Arrangementet er gratis for tilmeldte, og der er arrangeret kørsel fra Aarhus til Sandbjerg Gods. Læs meget mere om arrangementet her, hvor du også kan tilmelde dig (senest 3. juni).

14. juni: Tænkepauser Live på Aarhus Teater

Den 14. juni kommer Tænkepauser Live til Aarhus Teater. Arrangementet varer fra kl. 18-20, og billetter kan købes her (og inkluderer en fysisk kopi af Tænkepausen).

Tænkepause nummer 100, Jysk, kan bestilles på Aarhus Universitetsforlags hjemmeside